با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ وزیر آموزش و پرورش بی تفاوت ترین فرد به حقوق فرهنگیان است
زیارت عاشورا

ابراهیم آقا محمدی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۸ مردادماه) در نطق میان دستور خود گفت: از نمایندگانی که به طرح معلمان شرکتی و حق التدریسی رای دادند و التیامی  به سرگردانی و بلا تکلیفی آنها بخشیدند تشکر می کنم.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به اینکه این روزها بوی زمین خواری در لرستان به مشام می رسد ادامه داد:  دستگاههای مسئول مراقب باشند و علت برکناری مدیر کل منابع طبیعی را بررسی کنند. ضمن تشکر از زحمات وزیر راه در شروع راه آهن خرم آباد- پل دختر- اندیمشک را که راه آهن سراسری را از لرستان به خوزستان وصل می کند خواستارم.

وی در ادامه نطق خود گفت: وزیر آموزش و پرورش بی تفاوت ترین فرد به حقوق فرهنگیان است، عملکرد وی تقویت گر اهداف جریان فتنه در رسیدگی نکردن به مشکلات معیشتی فرهنگیان و دامن زدن به  نارضایتی آنها جهت ایجاد مشکل برای نظام است.

وی با دیدی تجاری به آموزش و پرورش نگاه می کند و به دنبال ریشه کن کردن تحصیل رایگان و ایجاد نظام طبقاتی و اشرافی گری در آموزش و نابود کردن استعداد فرزندان قشر مستصعف است.

آقا محمدی ادامه داد: تا ایشان وزیر است معلمان مثل امروز جلوی مجلس آواره هستند.

وی افزود: آقای وزیردر بحث تعلیم و تربیت از فردی استفاده می کند که آنقدر با انقلاب بیگانه است که می نویسد سال ۷۴ در عملیات کربلای ۵ در کردستان حضور داشته است. اگر چنین مسایلی در زیر مجموعه یک مدیر مارکسیست و لائیک هم بود شرف انسانی  ایجاب می کرد بررسی کند ولی شما تا کنون چنین کاری نکرده اید.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس اظهار داشت: اعضای خانواده منافقین را جایگزین نیروهای حزب اللهی می کنند

وی معتقد است اقدامات فانی اهانت به کسانی است که با دفاع از وی نمایندگان را از دادن رای استیضاح به وی به تردید انداخته اند. آیا آقایان حاضرند بار دیگر حیثیت خود را برای ایشان هزینه کنند؟

نماینده مردم خرم آباد وچگنی ،درادامه اظهاراتش گفت:

امروز سالگرد کودتای ۲۸ مرداد است و این درس بزرگ را برای ما دارد ،که خوش‌باوری به آمریکا عاقبتی بهتر از این ندارد.

وی با بیان اینکه اعضای تیم مذاکره‌کننده خدمت گزارند نه خائن؛ اما معصوم نیستند، گفت: بنابراین فضا را نبندید و بگذارید برجام در مجلس بررسی شود و تیم مذاکره‌کننده نیز مستند به برجام صحبت کند و از کلی‌گویی بپرهیزد.

آقامحمدی با طرح سؤالی مبنی بر اینکه در روز اجرای توافق قرار بود تحریم‌ها یکجا لغو شود اما این در کدام بند برجام آمده است؟، بیان کرد: تحریم‌های آمریکا پس از انجام همه تعهدات و راستی آزمایی بدون سقف زمانی قرار است تعلیق شود و بعد از ۸ سال بخشی از آنها لغو شود و این بدان معناست که تحریم‌های آمریکا هرگز لغو نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه از این توافق آبی برای مردم گرم نمی‌شود، پرسید: چه کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است که برای بررسی برجام مقاومت می‌شود.

منبع:خانه ملت با اندکی تلخیص



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 29 مرداد 1394برچسب:, | 20:46 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |